A Bejelentkezés során rendelkezésre áll az "Elfelejtett jelszó" opció. A linkre kattintva meg kell adni az érintett email címet. Amennyiben az email cím megadása sikeres és az adott email címmel létezik regisztráció, akkor egy jelszó visszaállító email fog kimenni a megadott címre.
Ezzel kapcsolatosan, kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a következő linken keresztül: Kapcsolatfelvétel
Ebben az esetben kérjük ellenőrizze levelezőprogramjának Levélszemét vagy SPAM mappáját. Ha továbbra sem találja, akkor valószínűleg a regisztráció során rosszul adta meg email címét. Kérjük, próbálkozzon meg ismételten a regisztrációval. Amennyiben a rendszer ezt lehetővé teszi, az a rosszul megadott e-mail címre utal. Amennyiben a regisztráció során hibaüzenet jelenik meg, arra hivatkozva, hogy adott email címen már regisztráltak korábban, és pár órán belül sem kap aktiváló linket, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a következő link segítségével: Kapcsolatfelvétel
Sikeres bejelentkezés után a Fiókom menüpontban változtathatja meg a korábban megadott személyes adatait. Amennyiben akadályba ütközik, kérjük, keresse fel az ügyfélszolgálatunkat a következő linken keresztül: Kapcsolatfelvétel
Amennyiben a további kérdései lennének, kérjük, keressen fel minket a megadott elérhetőségeinken, vagy használja a Kapcsolatfelvétel lehetőséget!